۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
ریزش قیمت طلا و سکه در نخستین روز هفته/ سکه ۱۵۰ هزار تومان ارزان شد
در گفتگو با بازار عنوان شد

ریزش قیمت طلا و سکه در نخستین روز هفته/ سکه ۱۵۰ هزار تومان ارزان شد

کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: کاهش ۱۲ دلاری قیمت اونس و ارزان شدن ۲۵۰ تومانی قیمت دلار در بازار آزاد موجب شد بازار امروز طلا، سکه و ارز با روند کاهشی قیمت کار خود را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد کشتی آرای با اعلام این مطلب اظهار کرد: قیمت اونس با کاهش ۱۲ دلاری نسبت به روز پنجشنبه به ۱۷۹۹ دلار و نرخ دلار در بازار آزاد نیز با کاهش ۲۵۰ تومانی به ۲۲۳۵۰ تومان رسید.

وی افزود: امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با قیمت ۹ هزار و ۵۰۰ تومان و هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته به ترتیب ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده اند.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: امروز قیمت هر قطعه نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته به پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه ربع سکه با کاهش ۷۰ هزار تومانی به سه میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید. البته قیمت سکه گرمی همانند روز پنجشنبه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

به گفته این فعال صنفی؛ امروز هر مثقال طلا با نرخ چهار میلیون و ۱۶۶ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز پنجشنبه کاهش ۴۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: امروز هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با نرخ ۹۶۱ هزار و ۷۰۰ تومان خرید و فروش می شود که نسبت به آخرین روز کاری بازار طلا در هفته گذشته کاهش ۱۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

کد خبر: ۲۸٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha