۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
۵۳۰ بازرسی از واحدهای تولیدی استان سمنان انجام شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان:

۵۳۰ بازرسی از واحدهای تولیدی استان سمنان انجام شد

سمنان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان درباره رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان، گفت: در ماه گذشته ۵۳۵ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی انجام‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، اسماعیل غنیان ظهر پنج‌شنبه در نشست ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان که به میزبانی استانداری برگزار شد ضمن بیان اینکه تذکرات بهداشتی و درمانی به تمام واحدهای تولیدی و صنعتی استان در رابطه با کویید ۱۹ داده‌شده است، بیان کرد: در یک ماه گذشته ۵۳۵ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی در این رابطه انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی باید دستورالعمل‌های مرتبط با کرونا را رعایت کنند، ابراز کرد: متأسفانه در هفته‌های گذشته بررسی‌ها نشان می‌دهد که توجه کارگران بخش‌های تولیدی استان به کویید ۱۹ کمرنگ بوده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سمنان بابیان اینکه آموزش به افراد همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کارخانه‌ها ارائه‌شده است، گفت: در این رابطه باید گفت ۵۷ خانه بهداشت در واحدهای تولیدی و صنعتی استان وجود دارد که در کنار مسائل بهداشتی و درمانی به موضوع آموزش و آگاهی‌رسانی نیز می‌پردازند.

غنیان بابیان اینکه ۱۵۳ واحد صنعتی استان سمنان باوجود شیوع کرونا ویروس، از بیکار شدن ۵۵۶ کارگر خود جلوگیری کرده‌اند، تأکید کرد: باید حمایت از واحدهای تولیدی در شرایط اقتصادی کنونی میسر شود که در این زمینه توجه به خواسته آن‌ها درزمینهٔ اعطای هشت میلیارد تومان تسهیلات یکی از مسائل مهم است.

کد خبر: ۲۸٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha