۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
۴ طرح ضربتی نظارت بر بازار در مازندران اجرا می شود
معاون استاندار مازندران:

۴ طرح ضربتی نظارت بر بازار در مازندران اجرا می شود

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: برای نظارت و رصد بازار و پیشگیری از گرانفروشی چهار طرح فوری و ضربتی نظارت ویژه اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در استانداری با تاکید بر نظارت بر بازار اظهار داشت: برای نظارت و رصد بازار چهار طرح فوری و ضربتی در استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح ها شامل طرح نظارتی و ضربتی نظارت بر بازار لوازم خانگی و لوازم یدکی خودرو، نهاده های دامی و حمل و نقل است، افزود: در حال حاضر قرارگاه نظارتی ویژه بر بازار در شهرستان های مختلف استان تشکیل شده است.

وی یادآور شد: با توجه به تبعات اقتصادی ناشی از کرونا لازم است قرارگاه های نظارتی در شهرستان ها با قوت به کار خود ادامه دهند تا از گرانی اجناس و قیمت ها جلوگیری شود.

خیریان پور همچنین خواستار بهره گیری از ذخایر مرکز پشتیبانی امور دام برای تامین و توزیع شکر مورد نیاز مردم و تامین مرغ در استان شد و گفت: علاوه بر این با هرگونه گرانفروشی و سودجویی توسط تعزیرات باید برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به فصل برداشت برنج، جلوگیری از واردات در فصل برداشت را لازم دانست و گفت: باید در این زمینه تدابیر لازم اتخاذ شود.

کد خبر: ۲۸٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha