۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
سامانه هوشمند و جامع سرمایه‌گذاری در هرمزگان راه‌اندازی می‌شود
استاندار هرمزگان:

سامانه هوشمند و جامع سرمایه‌گذاری در هرمزگان راه‌اندازی می‌شود

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: با توجه به آسیب شناسی دقیق صورت گرفته در خصوص طولانی بودن روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در استان، به دنبال راه‌اندازی سامانه هوشمند و جامع سرمایه‌گذاری هستیم.

به گزارش بازار، فریدون همتی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست شورای سرمایه گذاری استان هرمزگان در استانداری افزود: این سامانه هوشمند به طور فراگیر تمامی مناطق جغرافیایی و دستگاه‌های اجرایی استان را تحت پوشش قرار می‌دهد و فرد متقاضی سرمایه گذاری می‌تواند در این سامانه طرح خود را ثبت و روند پاسخ به استعلامات و صدور مجوزها را به سرعت پیگیری کرده و انجام دهد.

وی بیان داشت: این سامانه نظم هوشمندانه‌ای بر مبنای دانش و تکنولوژی در حوزه سرمایه‌گذاری در استان ایجاد می‌کند و موجب رفع موانع و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری در هرمزگان می‌شود.

استاندار هرمزگان در ادامه از برنامه‌ریزی برای تدوین اطلس سرمایه گذاری در هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: در قالب این اطلس نیز فرصت‌های سرمایه گذاری استان در حوزه‌های مختلف و همچنین نقاطی برای سرمایه گذاری‌های تخصصی معرفی خواهد شد.

همتی همچنین بر ضرورت حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی از سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: با تکیه بر سرمایه‌گذاران توانمند می‌توانیم ظرفیت‌های درونی کشور را بیشتر شکوفا کنیم.

کد خبر: ۲۸٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha