۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
مرز شلمچه بازگشایی شد
سخنگوی گمرک:

مرز شلمچه بازگشایی شد

لطیفی، سخنگوی گمرک گفت: مرز شلمچه رسما بازگشایی شد و احتمالا از امروز (چهارشنبه) ورود و خروج کامیون‌ها از این مرز آغاز می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از گمرک ایران، سید روح الله لطیفی گفت: امروز در مراسمی با حضور سرکنسول ایران در بصره و استاندار بصره بازگشایی مرز شلمچه رسماً اعلام شد و احتمالاً از امروز ورود و خروج کامیون‌ها آغاز می‌شود.

وی درباره مرز چذابه نیز گفت: مرز چذابه فعلاً بسته است اما در نظر داریم با اصلاح مبادی این گمرک از لحاظ ورودی و خروجی کامیون‌ها، باسکول‌ها، راهبند ومشکلات درب خروجی و… این تهدید را تبدیل به فرصت کنیم تا پس از بازگشایی مرز، معطلی‌ها به حداقل برسد و کنترل‌ها نیز دقیق‌تر شود.

وی اظهار داشت: با موافقت روز گذشته نخست وزیر عراق به زودی مرز سومار نیز دو روز در هفته بازگشایی می‌شود.

سخنگوی گمرک درباره کالاهای اساسی معطل مانده در بنادر نیز گفت: حدود ۳.۵ میلیون تن کالای اساسی در بنادر وجود دارد که منتظر تخصیص ارز و رفع سایر مشکلات برای اظهار به گمرک و انجام تشریفات گمرکی و سپس ترخیص است.

کد خبر: ۲۸٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ابلی US ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
      0 0
      فرق اینور مرز با اون ور مرز اینه که جنس‌ها اینور مرز لب به لب پر ه واسه سرازیر شدن به اون ور مرز تازه اونم با التماس تازه اینای هم که جنس صادر می‌کنند ارزشون رو بر نمیگردونن اونوقت آقای ربیعی میگه کارت بازار گانی شون باطل میشه انگار اینا با کارت خودشون صادر می‌کنند اونای که کارت بازرگانی گرفتن هم التماس می‌کنند که صادر کننده ها از کارتشون استفاده کنند ...