۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
۷۷۰۰ نفر در استان زنجان مشمول بیمه بیکاری شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۷۷۰۰ نفر در استان زنجان مشمول بیمه بیکاری شدند

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: هفت هزار و ۷۰۰ نفر در استان زنجان مشمول بیمه بیکاری شده و مبلغ مورد نظر را دریافت کنند. 

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه دولت در راستای حمایت از کارگران ۱۴ رسته شغلی بیمه بیکاری به واجدین شرایط پرداخت می کند،گفت: در این میان بیش از هفت هزار و ۷۰۰ نفر در استان زنجان مشمول بیمه بیکاری شده و مبلغ مورد نظر را دریافت کردند. 

وی اظهار کرد: افرادی که در مشاغل پر خطر همچون رستوران ها، تالارهای پذیرایی، طباخی ها، حمل و نقل عمومی، باشگاه‌های ورزشی، مجتمع‌های فرهنگی و هنری فعالیت داشتند می توانند از بیمه بیکاری استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان،با بیان اینکه پنج واحد تولیدی در زمینه تولید ماسک در استان زنجان فعالیت می کنند، گفت: این استان مشکلی در خصوص  ماسک ندارد. 

یوسفی با بیان اینکه مواد ضدعفونی کننده  و الکل بیش از ظرفیت در استان تولید می‌شود، ابراز داشت: هیچ محدودیتی در استان در عرضه مواد ضدعفونی کننده وجود ندارد.

وی افزود: در تمام واحدهای تولیدی استان ناظرین بهداشتی مستقر هستند و تمام پروتکل های بهداشتی توسط کار گران رعایت می شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، تصریح کرد: در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا به کار گران مشکوک بیماری کرونا مرخصی داده می شود تا استراحت کنند. 

کد خبر: ۲۸٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha