۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
سرمایه گذاری در بازار سرمایه به دقت و مشاوره نیاز دارد
وزیر امور اقتصادی و دارایی:

سرمایه گذاری در بازار سرمایه به دقت و مشاوره نیاز دارد

دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌گوید افراد باید با دقت، مطالعه و استفاده از توانایی مشاوران در بورس، سرمایه گذاری کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از حضور در نشست کمیسیون اقتصادی در جمع خبرنگاران، گفت: در نشست امروز کمیسیون اقتصادی وضعیت بازار بورس مورد بررسی قرار گرفت، زیرا دغدغه های برای نمایندگان در رابطه با بورس وجود دارد که باید با مشارکت مجلس و دولت دغدغه ها بررسی شود.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون اقتصادی در جلسه امروز نظرات خود را بیان کردند، افزود: از آنجایی که بررسی وضعیت بورس موضوع دامنه داری است، مقرر شد کارگروهی مشترکی به منظور رسیدگی به دغدغه نمایندگان تشکیل و با برگزاری جلسات موضوعات پیگیری شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم در جلسات آتی راهکارهایی به دست آید که منجر به قوام و استحکام بازار سرمایه شود، اظهار کرد: بازار سرمایه بازاری ریسکی است و افراد باید با دقت، مطالعه و استفاده از توانایی مشاوران در این بازار سرمایه گذاری کنند.

عضو کابینه دوازدهم با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه بطور مثال بازاری نیست که تضامین خاصی وجود داشته باشد، ادامه داد: افراد بدانند سرمایه گذاری در بورس با افزایش و کاهش روبه رو است و سرمایه گذاران باید این روند را پذیرا باشند، دولت نیز موظف است زمینه را برای پذیرش سرمایه گذاری در بورس تسهیل کرده و نظارت را افزایش دهد.

دژپسند برای سرمایه گذاری در بورس به مردم توصیه کرد، سرمایه گذاری در بازار سرمایه به دقت بسیاری نیاز دارد و افراد برای سرمایه گذاری باید صورت های مالی بنگاه‌ها را بررسی کرده یا از اطلاعات مشاوران استفاده کنند.

وی با بیان اینکه افراد برای سرمایه گذاری در بورس بطور مثال باید بازار آتی، بازار جایگزین و ارزش جایگزینی را بشناسند که ممکن است من نیز تخصص لازم در این زمینه را نداشته باشم، تصریح کرد: برای سرمایه گذاری دربورس باید صورت های مالی مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی که صورت‌های مالی شرکتی مناسب نبوده و چشم انداز سه سال آینده آن خوب نباشد، سرمایه گذاران با دقت و ملاحظه اقدام به خرید کنند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان توصیه کرد: دقت، دقت، دقت در سرمایه گذاری در بورس فراموش نشود.

کد خبر: ۲۸٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha