۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
رکود یک دهه ای ۱۰۰ کارخانه در آمل/ مسئولان: شرکا مشکل دارند
بازار بررسی کرد

رکود یک دهه ای ۱۰۰ کارخانه در آمل/ مسئولان: شرکا مشکل دارند

ساری- ۱۰۹ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی آمل غیرفعال هستند اما متولیان و مسئولان امر دلیل این رکود یک دهه ای را اختلاف بین شرکا و سرمایه گذاران مطرح می کنند.

سیدمصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در سال جهش تولید و در راستای رونق واحدهای تولیدی غیرفعال، امسال پنج واحد تولیدی راکد مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به چرخه تولید بازگشتند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه به رغم شیوع کرونا با تعطیلی و غیرفعال شدن واحدهای تولیدی به ویژه در شهرک ها و نواحی صنعتی مواجه نبودیم، اظهار داشت: همچنین در این مدت پنج واحد غیرفعال نیز مجدد احیا و راه اندازی شده است.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر ۱۰۹ واحد تولیدی چهار شهرک صنعتی آمل طی یک دهه گذشته راکد هستند، اختلاف بین سرمایه گذاران و شرکا را دلیل رکود بیان کرد و گفت: این مسئله مربوط به یک دهه گذشته است اما در مجموع رغبت برای سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی آمل که قطب صنعت استان نیز محسوب می شود، زیاد است.

موسوی با اظهار اینکه تلاش می شود تا مشکل واحدهای غیرفعال تولیدی را حل کنیم، یادآور شد: در فعالیت دولت تلاش های خوبی برای حمایت از طرح های تولیدی صورت گرفته است.

بیش از ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در مازندران فعالیت دارد.

کد خبر: ۲۸٬۴۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha