۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
تعداد معادن فعال استان کرمانشاه به ۱۵۹ معدن افزایش پیدا کرد
استاندار کرمانشاه تاکید کرد

تعداد معادن فعال استان کرمانشاه به ۱۵۹ معدن افزایش پیدا کرد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: تعداد معادن فعال استان از ۱۱۰ معدن به ۱۵۹ معدن افزایش پیدا کرده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه شورای معادن استان اظهار داشت: حادثه گازگرفتگی در معدن گیلانغرب باید به اداره کل بازرسی ارجاع داده شود تا ظرف حداکثر یک ماه این موضوع رسیدگی شود و با کسانی که در این حادثه مقصر بوده اند، برخورد قانونی صورت گیرد.

وی افزود: اگر این حادثه به خوبی مدیریت نمی‌شد ممکن بود به جای یک جان باخته هر هفت نفری که در معدن گرفتار شده بودند جان خود را از دست می‌دادند و استان در یک شرایط بحرانی قرار می‌گرفت.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در سال جهش تولید قرار داریم، اظهار داشت: در این سال باید بتوانیم از ظرفیت معادن که ثروت عظیمی برای استان کرمانشاه به حساب می‌آید، استفاده کنیم.

بازوند گفت: در یکی دو سال گذشته در بخش معادن استان اقدامات خوبی صورت گرفته و تعداد معادن فعال از ۱۱۰ معدن به ۱۵۹ معدن افزایش پیدا کرده که این کار بسیار ارزشمندی است.

وی تصریح کرد: کسانی که در سالیان گذشته معادنی را به نام خود ثبت کرده اند، اما اقدامی برای بهره برداری از آن انجام نداده اند سلب صلاحیت می‌شوند و اینگونه معادن به افراد صلاحیت دار واگذار می‌شود.

کد خبر: ۲۸٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha