۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
گسترش هوانوردی عمومی گردشگری مازندران را رونق می بخشد
مدیرکل فرودگاه های مازندران:

گسترش هوانوردی عمومی گردشگری مازندران را رونق می بخشد

رامسر- مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به اینکه هوانوردی عممومی نیاز جامعه است، گفت: گسترش هوانوردی عمومی سبب رونق گردشگری، صنعت و تجارت در استان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سعداله وطنخواه پیش از ظهر سه شنبه در اولین سمینار تخصصی هوانوردی عمومی در هتل رامسر با بیان اینکه به دلیل فاصله نزدیک شهرها نمی توان از هواپیماهای پهن پیکر بهره گرفت، افزود: در این صورت باید از هواپیماهای باریک پیکر باید استفاده کرد.

وی هوانوردی عمومی را نیاز جامعه دانست و خواستار بهره گیری از ظرفیت ۵۴ فرودگاه فعال در کشور شد و گفت: هوانوردی عمومی موجب رونق گردشگری و کشاورزی و تجارت خواهد شد.

وطنخواه مدیرکل فرودگاه های استان مازندران در نخستین سمینار تخصصی هوانوردی عمومی که در هتل رامسر برگزار شد، هوانوردی عمومی را نیاز مبرم جامعه دانست و با بیان اینکه باید از ۵۴ فرودگاه کشور استفاده بهینه شود.

مدیرکل فرودگاه های مازندارن نقش هوانوردی عمومی را در کاهش مشکلات ترافیکی و افزایش ضریب امنیت تجارت موثر دانست و گفت تلاش می شود تا زیرساخت های هوانوردی عمومی در رامسر گسترش یابد.

وی ادامه داد: در حال حاضر فرودگاه رامسر در زمینه آموزشی و تفریحی رتبه اول پروازی را دارد که باید هوانوردی عمومی نیز در آن گسترش یابد.

کد خبر: ۲۸٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha