۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
رگبار ۵ روزه باران در ۱۳ استان/ هوا در نوار شمالی گرم می‌شود
سازمان هواشناسی اعلام کرد

رگبار ۵ روزه باران در ۱۳ استان/ هوا در نوار شمالی گرم می‌شود

سازمان هواشناسی از تداوم رگبار باران، ‌وزش باد شدید و رعدوبرق تا شنبه هفته آینده ۱۳ استان و افزایش دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان هواشناسی، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در استان مازندران و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان، ارتفاعات کرمان، جنوب یزد، ارتفاعات زاگرس مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه علاوه بر این مناطق برای مناطقی از شمال غرب، شمال و شرق استان فارس نیز رگبار موقت باران گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی شده است. پنجشنبه در ارتفاعات شمال غرب و روز جمعه در شکال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

شنبه هفته آینده بارش باران، ‌گاهی رعدوبرق در شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز روی می‌دهد. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۲ روز آینده در نوار شرقی کشور در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین از امروز تا سه شنبه در نوار شمالی کشور افزایش دما پیش بینی شده است.

کد خبر: ۲۸٬۳۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha