۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
نقدینگی مشکل اصلی بسیاری از واحدهای تولیدی شرق استان سمنان است
نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

نقدینگی مشکل اصلی بسیاری از واحدهای تولیدی شرق استان سمنان است

شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه نقدینگی مشکل اصلی بسیاری از واحدهای تولیدی شرق استان سمنان است گفت: برخی کارخانه‌ها در شاهرود و میامی به دلیل نداشتن نقدینگی کافی حتی با ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تعطیل‌شده‌اند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اصغر خانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی دفتر این نماینده، با بیان اینکه یکی از برنامه‌های محوری در شهرستان‌های شاهرود و میامی ایجاد اشتغال با استفاده از توان سرمایه‌گذاران و توانمندی و استعدادهای دو شهرستان در بخش‌های علمی و تجربی است، بیان داشت: باید برای رفع بیکاری از تمام ظرفیت‌ها بهره برد.

وی افزود: اگر مشکلات مالی و نقدینگی واحدهای تولیدی در حال احداث که با پیشرفت فیزیکی ۸۰ تا ۹۰ درصد به‌ این‌ علت متوقف‌شده رفع شود می‌توان مشکل نبود اشتغال و بیکاری را رفع کرد.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه رونق تولید موجب اشتغال‌زایی پایدار در منطقه می‌شود، ابراز داشت: باید از واحدهای تولید حمایت جدی کرد تا مشکل بیکاری در شهرستان‌های شاهرود و میامی رفع شود.

خانی با بیان اینکه تملک بانک‌ها باید از روی کارخانه‌ها برداشته شود، بیان داشت: تملک به هیچ‌کس حتی بانک‌ها نیز سودی نمی‌رساند و تنها چرخ اقتصاد کشور را می‌خواباند.

کد خبر: ۲۸٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha