۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱
سیاست‌های حمایتی از صنعت به سمت تولیدات شرکت‌های دانش بنیان سوق داده شود
نائب رییس کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس در گفت‌وگو با بازار:

سیاست‌های حمایتی از صنعت به سمت تولیدات شرکت‌های دانش بنیان سوق داده شود

نائب رییس کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس با بیان اینکه ارتقا تولیدات داخلی در گرو توجه به فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان است، گفت: بدون شک سیاست‌های حمایتی از صنعت باید به سمت تولیدات شرکت‌های دانش بنیان و صادرات محور سوق داده شود.

علی جدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به اقدامات مسئولین و مجلس درباره حمایت از اقتصاد دانش بنیان گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان یکی از اولویت‌های کمیسیون صنایع و معادن در مجلس یازدهم است.

وی با بیان اینکه خلق تولیدات باکیفیت داخلی در گرو توجه به فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان است، اظهار داشت: قطعا شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند خلاء‌های موجود در صنعت را برطرف کنند.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: متأسفانه شرکت‌های دانش بنیان تاکنون نتوانسته‌اند محصولات خود را به تولید انبوه برسانند که این ایراد به عدم حمایت معاونت فناوری رییس جمهور از اینگونه شرکت‌ها باز می گردد.

وی تأکید کرد: البته در مقاطعی هم  اقدامات خوبی در عمل به ایده ها  وجود داشته اما این ایده به تولید انبوه نرسیده است و ما در این قسمت ضعف داریم.

این نماینده مجلس گفت: بدون شک سیاست‌های حمایتی از صنعت باید به سمت تولیدات شرکت‌های دانش بنیان و صادرات محور سوق داده شود.

کد خبر: ۲۸٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha