۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
پروژه های مصوب سفر رئیس‌جمهور به خراسان شمالی امسال به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار خراسان شمالی:

پروژه های مصوب سفر رئیس‌جمهور به خراسان شمالی امسال به بهره‌برداری می‌رسد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی از بهره‌برداری تمامی پروژه های مصوب سفر رئیس‌جمهور به خراسان شمالی در بازه زمانی هفته دولت و دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در جلسه بررسی مصوبات و تفاهم‌نامه‌های سفر ریاست جمهوری به استان در تیرماه سال گذشته، اظهار داشت: با دستور مستقیم معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور ابلاغ اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان قطعی است و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید پیگیر کارها از وزارتخانه متبوع باشند.

وی افزود: بر اساس برنامه زمان‌بندی تا پایان تیرماه بخش دوم و پایان شهریورماه به‌طور کامل اعتبارات تخصیص خواهد یافت و تمامی مصوبات در دو بازه زمانی هفته دولت و دهه فجر در سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار خراسان شمالی با اعلام این خبر که رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به‌زودی به استان سفر خواهد داشت، ادامه داد: تلاش داریم علاوه بر اعتبارات سفر ریاست جمهوری، اعتبارات استان افزایش یابد.

شجاعی تأکید کرد: لیست پروژه‌هایی که باید در هفته دولت به افتتاح برسد باید مشخص و در اختیار مدیران بخش‌های مربوط قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه زمان معیار مدیریت است، مطرح کرد: کار را انجام می‌دهیم اما برای اتمام آن زمان مشخص نمی‌کنیم، باید برای اتمام پروژه‌ها برنامه زمان‌بندی مورد تأکید همه بخش‌ها باشد.

استاندار خراسان شمالی خطاب به مدیران حاضر در نشست با تأکید بر اینکه در جلسه آینده پروژه شروع نشده در هیچ بخشی نداشته باشیم، تصریح کرد: اجرای پروژه‌ها در هر بخشی نیاز مردم است و با تأکید بر این نگاه باید کارها را با شتاب بیشتری پیش ببریم.

شجاعی افزود: تمامی پروژه‌های بخش فرهنگ و ارشاد اسلامی باید حداکثر تا هفته دولت در سال جاری به پایان برسد.

وی همچنین تأکید کرد: موضوع واگذاری زمین برای ۱۱مرکز سلامت مصوب سفر ریاست جمهوری باید تا ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف شود.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود به تصمیم ریاست جمهوری مبنی بر اعلام یک پروژه در هر استان برای تکمیل تا پایان دولت تدبیر و امید اشاره داشت و افزود: پیشنهاد استان تکمیل جاده بجنورد-جاجرم-گرمه-میامی با برآورد اعتبار ۵۶۴ میلیارد تومان است که هنوز تصویب نشده است اما پیگیر هستیم این موضوع که حق مردم منطقه و دغدغه مدیران استان است جزو این پروژه‌ها باشد.

کد خبر: ۲۸٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha