۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
دلار ۲۱۷۵۰ تومان/ سکه در نیمه کانال ۱۰ میلیون تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

دلار ۲۱۷۵۰ تومان/ سکه در نیمه کانال ۱۰ میلیون تومان

محمد ولی، رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت اونس همانند روز گذشته ۱۷۷۵ دلار است اما افزایش قیمت  دلار در بازار آزاد نرخ تمام سکه طرح جدید را به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رساند.

به گزارش خبرنگار بازار، ابراهیم محمد ولی اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح قدیم به ۱۰ میلیون تومان رسید که نسبت به روز گذشته افزایش ۶۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

وی افزود: قیمت تمام سکه طرح جدید با افزایش ۵۷۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران ادامه داد: امروز قیمت هر قطعه نیم سکه پنج میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته به ترتیب ۱۲۰ هزار تومان، ۸۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده اند اما نرخ سکه گرمی نسبت به روز قبل ثابت باقی مانده است.

محمد ولی خاطرنشان کرد: قیمت هر مثقال طلا با افزایش ۱۶۹ هزار تومانی به چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز با افزایش ۳۸ هزار تومانی به ۹۴۵ هزار تومان رسید.

امروز قیمت هر دلار در بازار آزاد به ۲۱ هزار و ۸۵۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته افزایش ۱۰۵۰ تومانی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار بازار، قیمت انواع سکه، طلا و دلار برمبنای ساعت تهیه و  انتشار این خبر است و با توجه به نوسانات لحظه ای نرخ در این بازار امکان تغییرات در این نرخ ها وجود دارد.

کد خبر: ۲۷٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha