۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
سهام عدالت بهترین شرکت ‌های بازار سرمایه را شامل می‌شود
کارشناس بازار سرمایه:

سهام عدالت بهترین شرکت ‌های بازار سرمایه را شامل می‌شود

دارابی، کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی مدیران و کارشناس خوبی را در اختیار دارند و می‌توانند با روش‌های بهتری سهم‌های مردم را مدیریت کنند.

به گزارش بازار همایون دارابی گفت: ارزش دارایی‌های دارندگان سهام عدالت از ابتدای امسال تا به امروز حدود یک و نیم برابر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: افرادی که به پول حاصل از فروش سهام عدالت نیاز ندارند، بهتر است که این سهم را نگه‌ دارند.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این که سهام عدالت مجموعه‌ای از بهترین شرکت‌های ایران را شامل می‌شود، عنوان کرد: این سهم‌ها در طول تورم و توام با رشد شرکت‌های مختلف بازدهی مطلوبی را برای دارندگان به همراه می‌آورند.

وی با اشاره به بازماندگان از سهام عدالت، توضیح داد: افرادی که سهام عدالت داشتند در دو بازه‌ی زمانی می‌توانستند روش سهام‌داری خودشان را انتخاب کنند.

همایون دارابی اضافه کرد: افرادی که تا ۱۵ خرداد امسال روش سهام‌داری مستقیم را انتخاب کرده بودند، مساله‌ی انتقال دارایی‌های خود را حل کردند.

وی افزود: افرادی که در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۹ خرداد نسبت به انتخاب روش سهام‌داری اقدام کرده‌اند، از امروز می‌توانند دارایی‌های خودشان را مدیریت کنند.

این کارشناس سرمایه ادامه داد: افرادی که روش مستقیم را برای سهام عدالت انتخاب کرده‌اند از دانش بازار سرمایه برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: افرادی که با روش غیر مستقیم سهام عدالت خود را مدیریت می‌کنند، می‌توانند از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهم خود را کنترل کنند.

همایون دارابی خاطر نشان کرد: شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی مدیران و کارشناس خوبی را در اختیار دارند و می‌توانند با روش‌های بهتری سهم‌های مردم را مدیریت کنند.

کد خبر: ۲۷٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha