۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
افزایش ۲۰درصدی رشد سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند
معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

افزایش ۲۰درصدی رشد سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند

آبادان- موسوی، معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در سه ماهه نخست سال جاری میزان سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند دو هزار و ۱۸۴ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

سیدعلی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: علیرغم تمام مشکلاتی که در دنیا، کشور، استان و منطقه از قبل ویروس منحوس کرونا و همچنین فشارهای دولت‌های غربی و آمریکا به لحاظ تحریم‌های ظالمانه وجود دارد، وضعیت سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند مطلوب است.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری میزان سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند دو هزار و ۱۸۴ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که این مبلغ یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال بوده نزدیک به ۲۰ درصد رشد سرمایه‌گذاری داشته‌ایم.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند توضیح داد: اکثر این سرمایه‌گذاری‌ها در بخش‌های مختلف صنعتی، خدماتی و تجاری بوده که توسط بخش خصوصی انجام شده و امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم این روند رشد را حفظ کنیم.

موسوی یکی از دلایل افزایش رشد سرمایه‌گذاری نسبت به سه ماهه سال گذشته را نامگذاری سال جهش تولید عنوان کرد و گفت: تا امروز چهار پروژه تولیدی در منطقه را افتتاح کرده‌ایم و امیدواریم تا شهریور ماه این تعداد به ۱۲ پروژه برسد زیرا این روند کمک بسیار زیادی در رشد سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند خواهد داشت.

کد خبر: ۲۷٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha