۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
حمایت بانک ها از تولیدکنندگان گلستان افزایش یابد
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

حمایت بانک ها از تولیدکنندگان گلستان افزایش یابد

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: استان گلستان از نظر اشتغال شرایط خوبی ندارد و نیاز است حمایت بانک ها از تولیدکنندگان افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری بازار، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان، رمضانعلی سنگدوینی اظهار کرد: بانک ها و دولت تلاش کنند تا حمایت از واحد های تولیدی استان گلستان را در الویت کارهای خود قرار دهند تا به این وسیله بتوانیم مسئله اشتغال را تا حدودی حل کنیم، چرا که در حال حاضر وضعیت اشتغال در استان خوب نیست.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در کنار سرمایه گذار باشند و مشکلات آن‌ها را پیگیری و حل کنند.

سنگدوینی ادامه داد: استاندار گلستان اهتمام ویژه‌ای به همکاری و حمایت از سرمایه گذاران در استان دارد، نیاز است حمایت بانک‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی از تولیدکنندگان افزایش یابد.

وی افزود: اگر مشکلات چند طرح اقتصادی که در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مطرح شد، حل شود بیش از ۱۰ هزار شغل در استان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با اشاره به اینکه استاندار گلستان پیگیر تعیین تکلیف موضوع پتروشیمی گلستان است و در این زمینه اتفاقات خوبی رقم می‌خورد، گفت: اشتغال مهم‌ترین مطالبه مردم گلستان است و باید تلاش دستگاه‌های اجرایی و مجمع نمایندگان استان در راستای حل معضل بیکاری، حمایت از تولیدکنندگان و به ثمر رساندن پروژه‌های بزرگ اقتصادی باشد

کد خبر: ۲۷٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha