۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
میزان تخصیص بودجه به گنبدکاووس عادلانه باشد
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

میزان تخصیص بودجه به گنبدکاووس عادلانه باشد

گرگان- نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از میزان تخصیص بودجه به گنبدکاووس خواستار رعایت عدالت در این رابطه شد.

به گزارش بازار امان قلیچ شادمهر شنبه در نشست مجمع نمایندگان استان گلستان با سازمان مدیریت استان ضمن انتقاد از میزان اعتبار تخصیص یافته به گلستان اظهار کرد: متاسفانه در تخصیص اعتبارات شاهد فقدان رعایت توازن منطقه ای و میزان عمق محرومیت هستیم.

وی با بیان این که مناطق مرزی گلستان با شاخص های توسعه فاصله معناداری دارند، توجه به مرزنشینان را برای تامین امنیت کشور و رفع غبار محرومیت ضروری دانست و افزود: یکی از ایرادات وارد به نحوه تخصیص اعتبارات عدم توجه جدی به مناطق مرزی است‌.

شادمهر با با بیان این که مناطق مرزی از کمترین امکانات و آب شرب هم محروم هستند، مشکل عمده نوار مرزی را آب شرب، برق و زهکشی اعلام کرد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت توجه خاص از میزان اعتبار اختصاص یافته به دومین شهرستان استان، گفت: گنبد از نظر گردش مالی و مباحث مالیاتی جزو شهرهای اول یا دوم است و اگر بخواهیم نگاه عادلانه داشته باشیم اعتبارات هم باید به همین نسبت توزیع شود ولی متاسفانه از نظر تخصیص هم رده یا کمتر از شهرستانی مثل کردکوی است.

شادمهر نگاه غیر عادلانه در توزیع اعتبارات را عامل بی اعتمادی مردم دانست و اضافه کرد: در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان هم خواستار عدالت در توزیع اعتبارات شدم و از ایشان خواستم میزان تخصیص اعتبارات گرگان و گنبدکاووس را مقایسه کنند؛ هرچند که قابل قیاس نیست.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس تصریح کرد: طرح های عمرانی و توسعه ای منطقه به درستی اجرا نشده و بیشتر آن ها زخمی و به حال خود رها شده است‌.

وی خواستار حضور مدیران توانمند و پیگیر در گنبدکاووس شد و گفت: طرح هایی مثل جاده نفت، فاضلاب یا راه اهن دهه هاست به حال خود رها شده اند در حالی که قرار بود سال ها پیش به توسعه گلستان و شهرهای شرقی کمک کنند.

شادمهر در پایان عابدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را به دلیل سال ها تجربه و کار کارشناسی در این سازمان، دایره المعارف برنامه و بودجه استان معرفی و از او به دلیل توجه و حمایت ویژه از طرح های سرمایه گذاری در گنبدکاووس تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر: ۲۷٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha