۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
طراحی و ساخت دستگاه شعله بین در نیروگاه شهید مفتح همدان
مدیرعامل نیروگاه مفتح همدان خبر داد

طراحی و ساخت دستگاه شعله بین در نیروگاه شهید مفتح همدان

همدان - دیناروند، مدیرعامل نیروگاه مفتح همدان گفت: عملیات طراحی و ساخت دو نوع دستگاه شعله بین با استفاده از دو روش متفاوت سنسور مقاومتی و سنسور لامپ UV با موفقیت در نیروگاه شهید مفتح به پایان رسید.

عبدالمجید دیناروند در گفتگو با بازار گفت: عملیات طراحی و ساخت دو نوع دستگاه شعله بین(فلیم اسکنر) با استفاده از دو روش متفاوت سنسور مقاومتی و سنسور لامپ UV با موفقیت در نیروگاه شهید مفتح به پایان رسید.

وی افزود:  طراحی و ساخت این دستگاه‌ها در آزمایشگاه الکترونیک امور تعمیرات ابزار دقیق نیروگاه شهید مفتح و توسط متخصصان این مجموعه به منظور استفاده در نیروگاه گازی دورود جهت رفع نقص قدیمی آن نیروگاه انجام گرفت.

دیناروند  افزود: ساخت این دستگاه‌ها به صورت ۱۰۰ درصد بومی انجام گرفته و قابلیت استفاده در سایر نیروگاه‌های گازی کشور را دارد.

وی از ساخت مخزن ۵ هزار مترمکعبی نیمه مدفون در نیروگاه شهید مفتح نیز خبر داد و گفت: پروژه ساخت مخزن پنج هزار مترمکعبی نیمه مدفون نیروگاه شهید مفتح همدان با پیشرفت ۷۴ درصدی به منظور تامین پساب مورد نیاز نیروگاه توسط پیمانکاران بومی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل نیروگاه تولید برق شهید مفتح گفت: این پروژه برای تامین پساب مورد نیاز نیروگاه توسط پیمانکاران بومی و تحت نظارت این شرکت در حال احداث است و پس از اتمام کار نیمی از مخزن به صورت نیمه مدفون در زیر خاک قرار می‌گیرد.

وی گفت:  ساخت مخزن بتنی یکی از موضوعاتی است که می‌تواند مشکل تامین پساب برای نیروگاه را حل کند، بنابراین با بهره‌برداری از این مخزن در سیستم پساب نیروگاه نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

کد خبر: ۲۷٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha