۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
۳۵ واحد صنعتی راکد در استان سمنان به چرخه تولید بازگشت/ ضرورت تحقق شعار سال
‌سرپرست سازمان صمت استان سمنان:

۳۵ واحد صنعتی راکد در استان سمنان به چرخه تولید بازگشت/ ضرورت تحقق شعار سال

سمنان- سرپرست سازمان صنعت، معدن تجارت سمنان با اشاره به‌ضرورت تحقق شعار سال جاری برای ایجاد جهش تولید گفت: ۳۵ واحد صنعتی راکد در استان به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۳۵ واحد تولیدی که به دلایل مختلف تعطیل و از چرخه تولید حذف‌شده بودند، اظهار داشت: احیای این واحدهای صنعتی در دستور کار سازمان صمت قرار گرفت و اکنون این واحدها به چرخه تولید بازگشتند.

وی بابیان اینکه پنج واحد مربوط به سه‌ماهه سال جاری است، تصریح کرد: آسیب‌شناسی و پیگیری مشکلات تولیدکنندگان و بهبود فضای کسب‌وکار از سیاست‌های جدی این سازمان به شمار می‌رود.

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و افزایش صادرات در اولویت

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های نیمه‌تمام، افزایش صادرات و مدیریت واردات از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان در سال جاری است، خاطرنشان کرد: تنظیم بازار، ساخت داخلی و جهش تولید از دیگر رویکردها و سیاست‌های اصلی این سازمان است.

تشنه دل با تأکید بر اینکه هم‌صدایی، هم‌افزایی و هم‌فکری در بین دستگاه‌های هم‌خانواده یک ضرورت است، اضافه کرد: باید هماهنگی در انجام امور مرتبط بیش از گذشته شکل بگیرد و تصمیمات هماهنگ اتخاذ شود.

وی افزود: چالش‌های بسیاری در بخش صنعت، معدن و تجارت استان سمنان وجود دارد که باید در تمامی بخش‌ها آسیب‌شناسی انجام شود و در برای رفع چالش‌ها و موانع موجود راه‌کارهای مؤثر ارائه شود.

کد خبر: ۲۷٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha