۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
نابودی صنعت هواپیمایی آمریکای لاتین
در پی شیوع گسترده کرونا رقم خورد؛

نابودی صنعت هواپیمایی آمریکای لاتین

شرکت‌های لاتام، آویانکا و ایرومکزیکو که سه شرکت بزرگ هواپیمایی آمریکای لاتین هستند از ماه مه اعلام ورشکستگی کردند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، کرونا صنعت هواپیمایی آمریکای لاتین را نابود کرده است. شیوع بیماری کووید-۱۹ به صنعت هواپیمایی در منطقه آمریکای لاتین به شدت ضربه زده است. بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی در آمریکای لاتین ورشکسته شده اند.

در واقع، شیوع بیماری کووید-۱۹ صنعت هواپیمایی این منطقه را نابود کرده است. دو شرکت بزرگ فعال در این منطقه به تازگی اعلام ورشکستگی کرده اند. شاید این امر، ‌ فرصتی برای دیگر رقبای این شرکت‌ها باشد، اما واقعیت است که بسیاری از شرکت‌های مشابه هم در گذشته، فعالیت خود را محدود کرده یا تعطیل کرده اند. وضع موجود برای صنعت هواپیمایی آمریکای لاتین، مرگبار و دهشتناک است و به نظر می‌رسد بدتر هم خواهد شد.

کلمبیا یکی از این کشورها است که بسیاری از کارکنان صنعت هواپیمایی این کشور، کارشان را به علت شیوع این بیماری از دست داده اند. حالا کارکنان این شرکت‌ها با رویای پرواز و کار خود با چشمان گریان خداحافظی می‌کنند. آینده این افراد که بسیاری از آن‌ها سرپرست خانواده هایشان هستند، آینده‌ای تاریک و نگران کننده است. باتوجه به اینکه این افراد کار خود را از دست می‌دهند بسیاری از آنها، دیگر منبع درآمد ندارند و مجبورند حتی خانه‌های خود را ترک کنند و به مکان‌هایی نامناسب برای اقامت بروند.

شرکت‌های لاتام، آویانکا و ایرومکزیکو که سه شرکت بزرگ هواپیمایی آمریکای لاتین هستند از ماه مه اعلام ورشکستگی کرده اند. به علت شیوع بیماری کووید-۱۹، مردم دیگر جرات نمی‌کنند از هواپیما برای کار یا سفر تفریحی استفاده کنند. فرودگاه بوگوتا که یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان بود حالا کاملا تعطیل شده است.

کد خبر: ۲۷٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha