۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
طرح‌های عمرانی انسان‌محور در شهرداری های کشور پیگیری شود
معاون وزیر کشور:

طرح‌های عمرانی انسان‌محور در شهرداری های کشور پیگیری شود

سمنان- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: طرح‌های عمرانی انسان‌محور و ریزمقیاس در شهرداری‌های سطح کشور پیگیری شوند زیرا هم به توسعه اقتصادی شهر کمک می‌کنند و هم می‌توانند ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری را ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی جمالی نژاد ظهر پنجشنبه در همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان به مناسبت بزرگداشت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اولویت‌های مهمی در سطح شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در دست پیگیری است که ازجمله آن‌ها طرح‌های توسعه‌ای هستند، بیان کرد: طرح‌های عمرانی انسان‌محور در شهرداری‌های کشور پیگیری شود.

وی بابیان اینکه شهرهای انسانی محور توسعه اقتصادی و کیفیت زندگی را افزایش می‌دهند، گفت: این موضوع رغبت برای سرمایه‌گذاران نیز ایجاد می‌کند.

معاون وزیر کشور ادامه داد: از ظرفیت سازمان همیاری شهرداری‌ها برای رونق اقتصادی استفاده شود همچنین می‌توان شهرداری‌ها را به سمت جذب سرمایه‌گذار خارجی حتی سوق داد.

جمالی نژاد بابیان اینکه همه‌چیز در اعتبارات عمرانی و اقتصادی خلاصه نمی‌شود، تأکید کرد: استفاده از ظرفیت‌ها برای توسعه مناطق شهری باید موردتوجه باشد و سمنان ظرفیت قابل‌توجه برای رونق و آبادانی دارد.

وی گفت: باید باور داشت پول از آسمان نزول نمی‌کند و از ظرفیت‌های موجود برای تولید سرمایه اقدام شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به برخی کمبودهای عمرانی در سطح کشور و بودجه، گفت: بلایای طبیعی در سال های قبل برخی مشکلات را ایجاد کرد اما دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رفع این مشکلات اقدامات مثبتی انجام دادند.

کد خبر: ۲۷٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha