۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
بازگشت ۱۰ واحد راکد به چرخه تولید در سال ۹۸
معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد

بازگشت ۱۰ واحد راکد به چرخه تولید در سال ۹۸

آبادان- موسوی، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در سال گذشته ۱۰ واحد راکد را به چرخه تولید برگردانیم که اشتغال خوبی نیز ایجاد شد.

سیدعلی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: گاهی فرد سرمایه‌گذار به قصد کلاهبرداری آمده است که در این خصوص باید با حمایت‌های حقوقی و انجام نظارت‌های دقیق‌تر از انجام این کلاهبرداری احتمالی افراد سودجو در قالب سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و تولید، جلوگیری کنیم.

وی درباره اینکه چه تضمینی است که پس از فعال شدن واحدها، صاحبان صنایع کار را به بهانه وجود مشکلات رها نکنند یا به اصطلاح کلاهبرداری رخ ندهد، توضیح داد: برای بروز این مسئله دو دلیل متصور است، یکی بحث کلاهبرداری است و دیگری به عملکرد بد من مسئول بر می‌گردد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند توضیح داد: من از خودم آغاز می‌کنم تا دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان، ادارات آب، فاضلاب، برق، گاز، بهداشت، غذا و دارو به عنوان دستگاه‌های خدمات‌رسان باید به صنعت خدمات ارائه کنند اما وقتی ما مسئولان، خدمات درستی به بخش صنعت نمی‌دهیم به تبع سبب تعطیلی آن واحد و فرار سرمایه‌گذار می‌شویم.

موسوی تاکید کرد: با توجه به سیاستی که در منطقه آزاد اروند در پیش گرفتیم به دنبال فعال کردن واحدهای راکد و توسعه بخشی واحدهای فعال بودیم که خوشبختانه در این امر تا حدودی موفق بودیم و توانستیم در سال گذشته ۱۰ واحد راکد را به چرخه تولید برگردانیم که اشتغال خوبی نیز ایجاد شد.

کد خبر: ۲۷٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha