۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
ضریب وابستگی به نهاده‌های دامی غیرقابل قبول است
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس:

ضریب وابستگی به نهاده‌های دامی غیرقابل قبول است

اوسطی، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: اَبر پروژه‌ها در زمینه تولید نهاده‌های مورد نیاز بخش پرورش دام و طیور می‌تواند مشکلات تامین نهاده کشور را برطرف کنند، ضریب وابستگی در برخی از نهاده‌ها بسیار بالا و غیر قابل پذیرش است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، پرویز اوسطی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، در خصوص آغاز توزیع گسترده نهاده دامی در کشور، گفت: حجم نهاده دامی وارداتی و توزیع شده در سطح کشور باید متناسب با نیاز واقعی بازار باشد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دامداران، مرغداران و کشاورزان نگرانی زیادی در زمینه تامین نهاده مورد نیاز دارند و در این زمینه اعتراضات خود را به نمایندگان منتقل می‌کنند، تصریح کرد: نهاده وارداتی و توزیع شده باید ۶۰درصد از نیاز کشور را پوشش دهد تا در کنترل قیمت محصولات نهایی دامداران و مرغداران تاثیرگذار باشد.  

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تداوم نگرانی دامداران و مرغداران در زمینه کمبود نهاده ممکن است افزایش بیشتر گوشت مرغ و قرمز را به همراه داشته باشد، عنوان کرد: ظرفیت تولید گوشت مرغ در کشور بسیار بالا است اما در زمینه تامین نهاده مشکلاتی وجود دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید در زمینه تولید نهاده‌های دامی در داخل کشور طرح و برنامه داشته باشیم، ادامه داد: اَبر پروژه‌ها در زمینه تولید نهاده‌های مورد نیاز بخش پرورش دام و طیور می‌تواند مشکلات تامین نهاده کشور را برطرف کنند، ضریب وابستگی در برخی از نهاده‌ها بسیار بالا و غیر قابل پذیرش است.

کد خبر: ۲۷٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha