۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
توسعه و تقویت خریدوفروش‌های اینترنتی در واحدهای صنفی استان سمنان
استاندار سمنان تأکید کرد:

توسعه و تقویت خریدوفروش‌های اینترنتی در واحدهای صنفی استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان با تأکید بر لزوم توسعه و تقویت خریدوفروش‌های اینترنتی در واحدهای صنفی استان گفت: شرکت پارس پست می‌تواند با انجام تفاهم‌هایی با فروشگاه‌ها و اصناف استان، امکان خریدوفروش اینترنتی محصولات را برای تمامی اقشار مختلف فراهم کند.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت پارس پست به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه این شرکت می‌تواند با انجام تفاهم‌هایی با فروشگاه‌ها و اصناف استان، امکان خریدوفروش اینترنتی محصولات را برای تمامی اقشار مختلف فراهم کند، اظهار داشت: توسعه و تقویت خریدوفروش‌های اینترنتی در واحدهای صنفی استان سمنان در شرایط فعلی به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

وی بابیان اینکه شرکت‌های بزرگ و توانمند ایده‌های خود را برای تأمین ارزاق عمومی از طریق سامانه‌های اینترنتی، ارائه کنند، افزود: استان سمنان در هر یک از شهرستان‌های هشتگانه خود دارای تولیدات بسیار باکیفیت و مرغوبی است.

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای ایجاد رونق اقتصادی در استان خاطرنشان کرد: فروش به‌موقع این محصولات و معرفی به مصرف‌کنندگان در سراسر کشور، موجب ثروت افزایی و گردش اقتصادی می‌شود. ‌

آشناگر با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان سمنان درزمینه‌های مختلف و به‌ویژه محصولات باغی و صیفی‌جات بیان کرد: بانوان ایل سنگسر در تولید ده‌ها نمونه از محصولات لبنی به‌عنوان یک ظرفیت بی‌نظیر در سطح کشور به شمار می‌روند.

وی بابیان اینکه ۴۰ نوع فرآورده لبنی در استان سمنان تولید می‌شود، اضافه کرد: وجود دو فرودگاه خوب در شاهرود و سمنان، به‌عنوان ظرفیتی قابل‌توجه برای رشد و توسعه‌ این استان تلقی می‌شود.

کد خبر: ۲۷٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha