۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
مازندران صاحب هتل ۵ ستاره شد
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

مازندران صاحب هتل ۵ ستاره شد

ساری- مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به هزینه سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی برای ساخت اولین هتل پنج ستاره در استان گفت: این هتل در ۱۶ طبقه ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سیف الله فرزانه پیش ازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در سالن اجتماعات میراث فرهنگی با اشاره به سرمایه گذاری سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی برای ساخت اولین هتل پنج ستاره استان اظهار داشت: این هتل برای ۲۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه هتل پنج ستاره میزبان با حضور وزیر میراث فرهنگی افتتاح می شود، اظهار داشت: این هتل دارای تالارها، رستوران یاس، سلف سرویس، رستورانهای محلی و ایتالیایی و بخش های مختلف است، اظهار داشت: این هتل دارای ۱۶۲ اتاق بوده که در ۱۶ طبقه احداث شده است.

وی با عنوان اینکه اولین هتل پنج ستاره استان براساس آخرین روش های مهندسی صنعت هتلداری ساخته شده است، افزود: این هتل روز پنجشنبه با حضور وزیر میراث فرهنگی بهره برداری می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه فاز دیگر هتل پنج ستاره شامل شهربازی سرپوشیده، فروشگاه های تجاری و فود کورت است، یادآور شد: این پروژه از مهمترین تاسیسات گردشگری مازندران در بحث جذب گردشگری خارجی است.

در حال حاضر ظرفیت اقامتی مازندران ۷۱ هزار تخت اقامتی در شبانه روز است.

کد خبر: ۲۷٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha