۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
واحدهای تولیدی شاهرود نیازمند حمایت‌های جدی/ حفظ تولید موجود در اولویت است
نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

واحدهای تولیدی شاهرود نیازمند حمایت‌های جدی/ حفظ تولید موجود در اولویت است

شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه واحدهای تولیدی شاهرود نیازمند حمایت‌های جدی هستند، گفت: روشن نگه‌داشتن چراغ اشتغال به رفع بیکاری در شرق استان کمک می‌کند.

علی‌اصغر خانی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه باید چراغ تولید را در شاهرود و میامی روشن نگه داشت زیرا بیکاری در این شهرستان‌ها بالغ‌بر ۳۵ درصد است، بیان کرد: اشتغال در سایه جذب سرمایه‌گذاری و تکریم آنان و همچنین تولید میسر می‌شود.

وی بابیان اینکه یکی از مکان‌هایی که باید نگاه ویژه‌ای به آن شود شهرک صنعتی است زیرا میزبان بسیاری از سرمایه‌گذاران و تولیدگران شهرستان است، بیان کرد: برخی افراد در شهرک صنعتی حضور دارند که متأسفانه تسهیلاتی را دریافت کرده و آن را بیرون از شهرک خرج کرده‌اند که بحث آن‌ها از تولیدکنندگان متفاوت است.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس همچنین ادامه داد: اما آن‌کسانی که واقعاً پای‌کار تولید ایستاده‌اند و سعی دارند با تمام مشکلات چراغ تولید در شهرستان شاهرود و میامی را روشن نگه‌دارند می‌بایست به‌صورت جدی حمایت شوند.

خانی درباره سیاست‌ها و اولویت‌های اقتصادی شاهرود گفت: در وهله نخست باید واحدها و اشتغال موجود را حفظ کرد و سپس به دنبال جذب سرمایه‌گذار و توسعه واحدهای تولیدی فعلی و جدید بود که این امر اهتمام بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی را می‌طلبد.

وی افزود: امروز شاهرود دارای واحدهای تولیدی است که سال‌ها طول کشیده تا به جایگاه فعلی برسند و عمدتاً با ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی متاسفانه متوقف شده اند از سوی دیگر اگر یک واحد جدید بخواهد از صفر شروع کند تا به این جایگاه برسد حداقل سه الی چهار سال زمان می برد و این موضوع در حقیقت اساس و فلسفه ضرورت حفظ واحدهای تولیدی موجود است.

عضو خانه ملت بابیان اینکه وضعیت شهرستان‌های شاهرود و میامی می طلبد که اجماع قوی تری برای حل مشکلات بین مسئولان و مردم و سرمایه گذاران و ... صورت گیرد، تاکید داشت: باید برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنیم.

کد خبر: ۲۷٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha