۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
اقتصاد دانش بنیان یک انتخاب نیست، بلکه الزام قانونی است
عضو هیئت رییسه مجلس در گفتگو با بازار:

اقتصاد دانش بنیان یک انتخاب نیست، بلکه الزام قانونی است

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان یک انتخاب نیست، گفت: این مهم یک الزام است و مجلس در این زمینه قانون دارد و این قانون تاکنون تاثیر فوق العاده‌ای بر فعالیت شرکتهای دانش بنیان داشته است.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به اقدامات مسئولین و مجلس درباره حمایت از شرکتهای دانش بنیان گفت: اقتصاد دانش بنیان یکی از ضروریات بوده و از جمله اختیارات نیست.

وی با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان یک انتخاب نیست، گفت: این مهم یک الزام است و مجلس در این زمینه قانون دارد و این قانون تاکنون تاثیر فوق العاده‌ای بر فعالیت شرکتهای دانش بنیان داشته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: همچنین قوانین مصوب مجلس  درباره شرکت‌های دانش بنیان باعث شد تا هزاران شرکت دانش بنیان در کشور شکل بگیرند لذا در بحث  اجرا این دولت است که باید حمایت از این شرکتها را در دستور کار خود قرار دهد.

عضو هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه کشور در دوران تحریم قرار دارد، اظهار داشت: این شرکتهای دانش بنیان هستند که می‌توانند در دوران تحریم آن هم در عرصه‌های مختلف به کمک کشور بشتابند و قفل تحریم را بشکنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: حرکت در زمینه فعالیت شرکت های دانش بنیان در حوزوه انتخابیه بنده آغاز شده و با این حال حمایت از شرکت های دانش بنیان کافی نیست که باید مورد توجه مسؤلین قرار گیرد.

کد خبر: ۲۷٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha