۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
قیمت نان در کرمان افزایش نمی یابد
با تصمیم‌گیری ستاد تنظیم بازار کرمان؛

قیمت نان در کرمان افزایش نمی یابد

کرمان- با رای اعضای ستاد تنظیم بازار کرمان قیمت نان هیچ افزایش قیمتی در این استان نخواهد داشت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، ستاد تنظیم بازار استان کرمان به ریاست آیت اللهی موسوی معاون استاندار کرمان تشکیل و در خصوص قیمت شن و ماسه، نان، کالاهای اساسی و مرغ در استان تصمیم گیری شد.

بر این اساس و پس از جمع‌بندی و نظر اعضای ستاد، مقرر شد تا شن و ماسه تا هفته آینده با قیمت مصوبه قبلی ستاد باشد و در صورتی که ستاد به قیمت جدید رسید، اعلام خواهد شد.

همچنین به منظور تنظیم بازار مرغ در استان کرمان، مصوب شد تا ۵۰۰ تن مرغ منجمد موجودی استان با نرخ مصوب ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در تمام فروشگاه‌ها و شهرستان ها توزیع شود.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، عاملان تحویل گیرنده و توزیع مرغ هر شهرستان از سوی فرمانداران به پشتیبانی امور دام معرفی می‌شوند.

سید مصطفی آیت اللهی موسوی همچنین ابراز داشت: با توجه به مصوبه سران سه قوه که تنها مرجع کارشناسی تخصصی قیمت‌گذاری کالا و خدمات در کشور، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکننده است و تمامی سازمان‌ها مکلف به نظر کارشناسی آنها هستند، طی یک هفته آینده لیست قیمت کالاهای اولویت یک و ارزاق عمومی به عنوان مرجع قیمت گذاری دریافت می‌شود تا در ستاد استانی تصمیم گیری شود.

وی افزود: بعد از تصویب قیمت کالا در استان با اتفاق اعضای ستاد، دستگاه های نظارتی موظف به برخورد قاطع با متخلفان خواهند بود. بنا بر این گزارش، با اتفاق رای اعضای ستاد تنظیم بازار استان کرمان، قیمت نان هیچ افزایش قیمتی نخواهد داشت.

کد خبر: ۲۷٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha