۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
شهرک صنعتی جدید ۷۰۰ هکتاری در شرق مازندران احداث می‌شود
مسئول شهرک‌های صنعتی شرق مازندران:

شهرک صنعتی جدید ۷۰۰ هکتاری در شرق مازندران احداث می‌شود

بهشهر- توکلی، مسئول شهرک های صنعتی شرق مازندران با اشاره به ایجاد شهرک صنعتی ۷۰۰ هکتاری جدید در استان گفت: شش واحد تولیدی شهرک صنعتی به چرخه تولید برمی‌گردند که اشتغال مناسبی در این بخش ایجاد می‌شود.

محمدتوکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شهرک های صنعتی مکانی برای تمرکز واحدهای صنعتی و جلوگیری از تغییر کاربری ها و ایجاد اشتغال مناسب است، افزود: شهرک صنعتی شرق مازندران شامل شهرک های بهشهر، نکا، گلوگاه و میاندرود است که تلاش داریم تا اشتغال مناسب در این بخش ایجاد شود.

توکلی با اعلام اینکه بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی شرق مازندران فعال است، یادآور شد: در همین راستا بیش از ۳۰ واحد تولیدی در این شهرک‌ها در حال ساخت و ساز است.

مسئول شهرک صنعتی شرق مازندران گفت: شهرک صنعتی جدید در ۷۰۰ هکتار از اراضی بانک زمین هم احداث می شود که با اخذ دریافت مجوز از محیط زیست تلاش داریم تا واحدهای صنعتی پاک ایجاد شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین شهرک صنعتی مازندران و گلستان در بهشهر ایجاد می‌شود، خاطر نشان کرد: با ایجاد این شهرک صنعتی و واحدهای صنعتی و تولیدی، تحول عظیمی در بخش اقتصاد منطقه اتفاق خواهد افتاد.

توکلی گفت: امسال شش واحد تولیدی در شهرک صنعتی شرق استان به چرخه تولید برمی گردند.

کد خبر: ۲۷٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha