۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
طرح سامانه گرمسیری در مجلس پیگیری می شود
نماینده مردم ایلام در مجلس:

طرح سامانه گرمسیری در مجلس پیگیری می شود

ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به ظرفیت های بسیار بزرگ بخش کشاورزی در ایلام، گفت: طرح سامانه گرمسیری در مجلس پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سارا فلاحی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری که در فرمانداری مهران برگزار شد، از پیگیری ادامه طرح سامانه گرمسیری در کمیسیون امنیت ملی خبر داد و گفت: این طرح یکی از طرح های بزرگ اقتصادی کشور است که نیاز به اعتبارات ملی دارد و در کمیسیون امنیت ملی در این رابطه پیگیر خواهیم شد.

وی به استخدام نیروهای بومی در شرکت های نفتی نیز اشاره کرد و افزود: شرکت های نفتی در استخدام های خود از  نیروهای بومی شهرستان و استان استفاده کنند.

فلاحی تصریح کرد: شرکت‌های نفتی باید در زمینه کمک به زیرساخت های فرسوده روستاهای چالاب و چنگوله، شهرک اسلامی و بانرحمان که زیرساخت‌های ضعیفی دارند کمک کنند.

دیگر نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تصویب منطقه آزاد تجاری در مجمع تشخیص مصلحت نظام مراحل آخر آن طی می شود و امیدواریم که این طرح به زودی به تصویب برسد.

علی اکبر بسطامی با بیان این که مهران از قافله زیباسازی عقب مانده است، بیان کرد: متاسفانه پایان بازسازی مهران قبل از همه شهرستان ها اعلام شد و همین امر یک خیانت بزرگ به این شهر قلمداد می‌شود.

وی تاکید کرد: برای بازسازی زیرساخت های مهران این شهر مرزی به اعتبار ویژه ای نیاز دارد.

کد خبر: ۲۷٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha