۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
صعود آسیایی ها به دنبال معاملات وال استریت

صعود آسیایی ها به دنبال معاملات وال استریت

بازارهای آسیایی، در معاملات روز سه شنبه با روند افزایشی همراه شدند در حالی که داده های آماری چین نشان از افزایش میزان تولیدات در این کشور دارد و این افزایش بیش از پیش بینی کارشناسان اعلام شده است.

به گزاش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، وجود برخی روزنه های امید در اقتصاد چین با وجود انتشار داده های جدید در این کشور، منجر به تقویت شاخص ها در معاملات امروز بازارهای آسیایی شد.

به این ترتیب، در این بازارها، شاخص آسیا پاسفیک به غیر از ژاپن با افزایش ۰.۹ درصدی همراه شد در حالی که شاخص آتی اس اند پی با رشد ۰.۲ درصدی رو به رو شد.

افزایش اعتماد بازارها به معاملات امروز پس از آنکه در شب گذشته وال استریت با افزایش شاخص ها همراه شد، بیشتر شد. در حالی که افزایش فعالیت های تولیدی در چین نیز یکی از عوامل مهم افزایش تقاضا در بازارهای آسیایی بوده است.

در بازار استرالیا، که همکاری مستمری با بازار چین دارند شاخص اصلی با رشد ۱.۵ درصدی همراه شد.

بازار هنگ کنگ با رشد ۱.۱ درصدی شاخص اصلی همراه شد و شاخص نیکی ژاپن با رشد ۲ درصدی رو به رو شد در حالی که به نظر می رسد میزان تولیدات صنعتی در ژاپن نیز افزایش داشته است.

در حالی که، در معاملات شب گذشته در وال استریت، شاخص داوجونز با رشد ۲.۳ درصدی همراه و شاخص اس اند پی نیز ۱.۴ درصد مثبت شد و نزدک ۱.۲ درصد افزایش داشت.

راهول کره، تحلیل گر ارشد بانک ای ان زد در نیوزلند در این خصوص اظهار داشت:معاملات شبانگاهی تأثیر بسیاری در معاملات فردای بازارهای آسیایی دارد. هر چند روند مثبت یا منفی در شب گذشته بسیار اندک باشد اما میتواند تأثیر زیادی در سایزهای بزرگ بر معاملات فردای دیگر بازارها داشته باشد.

کد خبر: ۲۷٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha