۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
افزایش ۱۰درصدی قیمت محصولات نماد غالبر

افزایش ۱۰درصدی قیمت محصولات نماد غالبر

شرکت لبنیات کالبر با نماد غالبر مجوز تغییر بیش از ۱۰درصد محصولات لبنی خود را دریافت کرد.

به گزارش بازار، شرکت لبنیات کالبر با نماد غالبر از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰درصد محصولات لبنی خود توسط وزرات صنعت، معدن و تجارت در کارگروه تنظیم بازار خبر داد.

در اطلاعیه  سامانه اطلاع رسانی جامع ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات ( گروه الف) عنوان شده:

 عمده محصولات داخلی و تابع قیمت گذاری ستاد تنظیم بازار کشور با عنایت به افزایش بهای شیرخام از مبلغ ۲۳.۹۰۰ ریال به ازای هرکیلوگرم به مبلغ ۲۹.۰۰۰ ریال، افزایش قیمت یافته است.  

 جزئیات: 
تاریخ دریافت مجوز : ۱۳۹۹/۰۴/۰۷    
تاریخ مؤثر اعمال مجوز:۱۳۹۹/۰۴/۰۷    
مرجع صادر کننده مجوز:وزارت صنعت ، معدن و تجارت - کارگروه تنظیم بازار    
    
نرخ قبلی: ۱۰۲,۷۰۰ ریال    
نرخ جدید: ۱۲۷,۳۴۸ ریال    

مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل: ۱,۱۰۰,۸۳۳ میلیون ریال    
نسبت فروش محصول یا ارائه خدمت به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل:  ۹۶ درصد    

به گزارش بازار،  محصولات لبنی و تولید آبمیوه از فعالیت‌های شرکت لبنیات کالبر است، این شرکت درابتدای سال ۱۳۸۳ نام شرکت به لبنیات کالبر تغییر یافت و نوع شرکت به سهامی عام تبدیل و در لیست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفت.

طبق اخرین اطلاعات تابلوی بورس، ارزش سهام کنونی این شرکت ۲۸,۰۰۰ ریال است. این شرکت از تاریخ ۹۹/۳/۲۰ روند صعودی و رشد قابل قبولی  داشته به طوری که قیمت آن از ۲۱.۰۳۱ ریال در ۲۱ خرداد ماه به ۲۸.۰۰۰ در آخرین معاملات خود رسید.

نسبت قیمت به درآمد این نماد ۱۶۵.۶۸ درصد است که برای سرمایه‌گذاران یک رقم قابل قبولی است. میانگین حجم ماه این نماد ۴میلیون ۱۴۶ هزار واحد با ارزش بازار ۹۸۰ هزار میلیون تومان در تابوی بورس ثبت شده است. افزایش قیمت لبنیات مهم‌ترین دلیل رشد سهام این شرکت در طول هفته‌های اخیر است. 
 

کد خبر: ۲۷٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha