۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
درصد بالایی از انبار کالاهای مازندران در سامانه جامع ثبت شده است
رئیس سازمان صمت مازندران:

درصد بالایی از انبار کالاهای مازندران در سامانه جامع ثبت شده است

ساری - رئیس سازمان صمت مازندران بابیان اینکه بازرسانی این سازمان در حال رصد دائمی بازار هستند،رصد کالاها در زنجیره تجاری را برای پیشگیری از قاچاق امری مهم دانست و گفت: درصد بالایی از انبارهای استان در سامانه جامع ثبت شده است.

به گزارش بازار، به نقل از سازمان صمت مازندران، حسینقلی قوانلو بر لزوم تسریع ثبت انبار در سامانه جامع انبارها تاکید کرد و گفت:در راستای تکالیف مقید در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ثبت اطلاعات تمامی مراکز نگهداری کالا در سامانه مزبور ضروری است.

وی با اعلام اینکه این موضوع بارها اطلاع رسانی شده و استقبال خوبی نیز در این زمینه از سوی صاحبان صنایع ،واحدهای صنفی،شرکت های دولتی و خصوصی به عمل آمده از آن دسته از صاحبان مراکز نگهداری کالا که تاکنون نسبت به ثبت انبارهای خود اقدام نکرده اند درخواست کرد هرچه سریعتر نسبت به این عمل اقدام کنند.

وی گفت:بازرسان این سازمان در رصد دائمی بازار بوده و چنانچه انبارکالایی که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده باشد از سوی این سازمان شناسایی شود برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران هدف از ایجاد این سامانه را یکپارچه سازی اطلاعات و رصد کالا در زنجیره تجاری از مبادی تولید و واردات تا سطح خرده فروشی اعلام و از شهروندان عزیز استان درخواست کرد در صورت مشاهد هرگونه احتکار کالا مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

کد خبر: ۲٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha