۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
افزایش رسمی ۱۰درصدی محصولات سیمانی
خبر خوش برای نمادهای سیمانی؛

افزایش رسمی ۱۰درصدی محصولات سیمانی

امروز گروه سیمانی‌ها با دستور انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد  در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات( گروه الف) را دریافت کردند.

به گزارش بازار، امروز گروه سیمانی‌ها با دستور انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد  در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات( گروه الف) را دریافت کردند.

 نمادها سخاش، سدشت، سشمال، سغرب، ساروم، سخزر،سبزوار، ساراب،سمتاز، سخوز، ستران و سهگمت اطلاعیه افزایش دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر کردند.

بر اساس این اطلاعیه انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان مجوز افزایش بیش از ۱۰ درصد این محصولات را صادر کرده است.

طی آخرین بررسی تابلوی بورس گروه سیمان، آهک و گچ روند مثبتی داشتند و برخی از آن‌ها با ۵درصد رشد توانستن به انتهای دامنه تغییرات دست پیدا کند. با توجه به عرضه  شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین که در روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه،قرار است در بازار بورس عرضه شود این پیشبنی می‌رود که سهام شرکت‌های گروه سیمان رشد داشته باشد.

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین با نماد سیتا  ۱۵ درصد از کل سهام معادل یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم خود را به روش ثبت سفارش عرضه اولیه در بورس وارد می‌کند که از این میان یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون سهم به عموم عرضه شده و ۳۳۰ میلیون سهم نیز سهمیه صندوق‌های سرمایه‌گذاری خواهد بود. «سیتا» پانصد و چهل و یکمین شرکت بورسی خواهد بود که در گروه و طبقه «تولید سیمان، آهک و گچ» درج نماد شده است.  

کد خبر: ۲۷٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha