۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
خدمات سامانه ۲۰۲۰ در نقاط مختلف استان زنجان افزایش می یابد
مدیرعامل مخابرات زنجان:

خدمات سامانه ۲۰۲۰ در نقاط مختلف استان زنجان افزایش می یابد

زنجان- دلجویی، مدیرعامل مخابرات زنجان گفت: خدمات سامانه ۲۰۲۰ در نقاط مختلف استان زنجان افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، همایون دلجویی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل شرکت مخابرات استان زنجان، گفت: با استفاده از سامانه #۲۰۲۰* شرکت مخابرات ایران، بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی نیازهای مخابراتی مشتریان این شرکت برطرف می شود.

وی اظهار کرد: سامانه #۲۰۲۰* شرکت مخابرات ایران نیازهای مشترکان تلفن ثابت را در زمینه های مختلف خدمات تلفن ثابت و اینترنت شرکت مخابرات ایران مرتفع می کند و برای خدمات قابل ارائه در این سامانه هیچ نیازی به مراجعه حضوری به مراکز و دفاتر پیشخوان دولت نمی باشد.

مدیرعامل مخابرات زنجان، گفت: با استفاده از سامانه #۲۰۲۰* شرکت مخابرات ایران، بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی نیازهای مخابراتی مشتریان این شرکت برطرف می شود.

دلجویی تاکید کرد: سامانه #۲۰۲۰* شرکت مخابرات ایران در حوزه خدمات تلفن ثابت؛  پیش ثبت نام و پیگیری ثبت نام، ثبت خرابی و پیگیری رفع خرابی تلفن ثابت را به متقاضیان ارائه می کند و این سامانه همچنین برای متقاضیان در حوزه سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات (ADSL) نیز خدمات ثبت نام، تمدید قرارداد، خرید ترافیک، مانده اعتبار و تغییر رمز پنل (adsl.tci) را پشتیبانی می کند که نیاز مراجعه حضوری مشتریان را منتفی کرده است.

وی افزود: از دیگر مزایای این سامانه، ثبت شماره تلفن همراه (برای دریافت پیامک هزینه کارکرد تلفن ثابت) می باشد و اگر مشترکی درخواست ثبت شماره تلفن همراه، برای دریافت پیامک کارکرد قبوض را داشته باشند از طریق این سامانه می تواند درخواست خود را ثبت نمایند.

مدیرعامل مخابرات زنجان با بیان اینکه خدمات سامانه #۲۰۲۰* در نقاط مختلف استان زنجان افزایش می یابد، گفت: همچنین این سامانه قابلیت ارائه شناسه قبض و شناسه پرداخت را به مشترکین تلفن ثابت دارد.

کد خبر: ۲۷٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha