۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
نوش داروی دولت پس از مرگ سهراب؛ تعیین دیرهنگام سقف برای افزایش اجاره بها
رئیس کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

نوش داروی دولت پس از مرگ سهراب؛ تعیین دیرهنگام سقف برای افزایش اجاره بها

رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: تعیین مقررات جدید برای مدیریت بازار اجاره بها مانند تعیین سقف برای افزایش نرخ اجاره بهای مسکن اقدام مناسبی است، اما نکته قابل توجه این است که هیأت دولت این مصوبه را بسیار دیر اعلام کرده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی، در واکنش به اقدام رئیس جمهور در تعیین سقف برای افزایش نرخ اجاره بهای مسکن، گفت: بر اساس تصمیم دولت میزان افزایش مجاز برای نرخ اجاره بهای مسکن در تهران ۲۵ درصد و در کلانشهرها ۲۰ درصد است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعیین مقررات جدید برای مدیریت بازار اجاره بها مانند تعیین سقف برای افزایش نرخ اجاره بهای مسکن اقدام مناسبی است، اما نکته قابل توجه این است که هیأت دولت این مصوبه را بسیار دیر اعلام کرده است.

در شرایط کنونی در زمان نقل و انتقالات مسکن قرار داریم و مصوبه تعیین سقف برای افزایش نرخ اجاره بهای مسکن عملا در بازار کنونی اثرگذار نیست، از این رو دولت باید این مقررات را در ابتدای سال تدوین و ابلاغ می کرد

رضایی کوچی ادامه داد: در شرایط کنونی در زمان نقل و انتقالات مسکن قرار داریم و مصوبه تعیین سقف برای افزایش نرخ اجاره بهای مسکن عملا در بازار کنونی اثرگذار نیست، از این رو دولت باید این مقررات را در ابتدای سال تدوین و ابلاغ می کرد.

وی گفت: تعیین سقف برای افزایش نرخ اجاره بهای مسکن در شرایط کنونی مصداق نوش دارو پس از مرگ سهراب است، از این رو بهترین راه کار این است که دولت سازو کاری را طراحی کند تا تمام قراردادهای اجاره مسکن از ابتدای سال جدید مطابق مقررات ابلاغی اصلاح شود.

کد خبر: ۲۷٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha