۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
توسعه خدمات مالی اینترنتی کاربران اپراتور «MTN» را افزایش داد
همزمان با همه گیری کرونا ویروس

توسعه خدمات مالی اینترنتی کاربران اپراتور «MTN» را افزایش داد

با همه گیری کرونا ویروس، میزان استفاده از تلفن همراه برای خدمات مالی و اینترنت افزایش یافته است؛ به طوری که  مشتریان اپراتورهای تلفن همراه  هم با افزایش روبرو شده اند.

بازار؛ گروه فناوری اطلاعات: سایت «ایندیپندنت آنلاین»  در خصوص افزایش مشتریان اپراتور  MTN نوشت: شرکت ارتباطات MTN (ام تی ان) به تازگی اعلام کرد که به دلیل همه گیری کرونا ویروس مشتریان اش به  ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر آفریقا و خاورمیانه رسیده است. راب شاتر، مدیر اجرایی این گروه،  گفت: این گروه معتقد است که مردم مستحق مزایای زندگی مدرن هستند. ما خوشحالیم که ۱۰۰ میلیون مشتری به  اینترنت وصل شده اند، زیرا ما پوشش داده ها را افزایش و هزینه ارتباط با بازارهای خود را نیز کاهش داده ایم.

این درحالی است که ام تی ان، از اواخر سال ۲۰۱۹، ۵ میلیون کاربر خود را  افزایش داد  تا به هدف اش  که به بیش از ۲۵۷ میلیون مشتری در ۲۱ بازار است، دست یابد.

شاتر افزود: رشد در بخش  داده ها و خدمات دیجیتالی برای استراتژی گروه اساسی بوده است. در سال ۲۰۱۹، ام تی ان، ۲۵۱  میلیون مشترک، ۹۵ میلیون کاربر فعال داده و ۳۵ میلیون کاربر در بخش  ارسال و دریافت پول  از طریق تلفن همراه را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: با گذشت زمان، آرمان ما این است که پایه مشتری خود را به ۳۰۰ میلیون برسانیم و حداقل  دو سوم دسترسی به شبکه های اینترنتی در شبکه  ام تی ان را ایجاد کنیم - بنابراین  رقم ۱۰۰ میلیونی که امروز به دست آمده، نشانه نیمه راه  مسیر  ام تی ان است. 

شاتر گفت:  این گروه معتقد است که بازار داده های تلفن همراه طی چند سال آینده به طور چشمگیری رشد خواهد کرد.

وی یادآور شد: همه گیری کووید ۱۹ باعث  تسریع  و افزایش  داده های تلفن همراه، خدمات دیجیتال و مالی شده است. در نتیجه، ما در بعضی از بازارها افزایش تا ۵۰ درصد حجم داده را ثبت کرده ایم، از طرفی گروه در صدد کاهش قیمت داده است.

باید اشاره کرد که در ماه آوریل،  ام تی ان، مطابق با توصیه های کمیسیون رقابت، قیمت بسته های ماهانه ۱ گیگابایت  و کمتر را، ۲۵ تا ۵۰ درصد کاهش داد.

پیتر تاکاندسا، رئیس سهامداران مدیران سرمایه گذاری Mergence، در آفریقای جنوبی  گفت: این نقطه عطف برجسته اصلی برای MTN بود. معاملات از طریق   تلفن همراه نیز به شدت در حال رشد است و به احتمال زیاد در آینده نزدیک به ۴۰ میلیون کاربر خواهد رسید.

تاکاندسا گفت: افزایش داده های تلفن همراه به دلیل کووید ۱۹، دستیابی به این نقطه عطف را تسریع کرده است، اما سرمایه گذاری قابل توجهی که این گروه در شبکه های داده خود انجام داده است  باعث  شده تا  دستگاه های  قادر به تولید دادها  شوند.

گفتنی است MTN با  اهداف کوتاه مدت، تأثیر و نقش مهمی  بر اقتصاد کشورهای مهم آفریقایی و در نتیجه  بر وضعیت مالی آن دارد.

کد خبر: ۲۷٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha