۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
افزایش قیمت مرغ حاصل زیان مرغداران در ماه‌های گذشته است
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس:

افزایش قیمت مرغ حاصل زیان مرغداران در ماه‌های گذشته است

رشیدی، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: افزایش قیمت گوشت مرغ حاصل زیان مرغداران در ماه‌های گذشته به دلیل کمبود نهاده دامی در بازار است.

به گزارش بازار، محمد رشیدی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، در خصوص کنترل بازار گوشت مرغ با استفاده از قیمت مصوب، گفت: هر نوع بازاری تابع تقاضا و سیاست‌گذاری است و از دستور تبعیت نمی‌کند، نباید با بازارها به صورت دستوری برخود شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید تقاضای موجود بازار سنجیده، سیسات‌گذاری لازم اعمال و در صورت نیاز از تولید حمایت شود، ادامه داد: در حال حاضر لازم است تا از تولیدکننده گوشت مرغ حمایت کنیم، مرغداران طی ماه‌های گذشته زیان بسیار زیادی را تحمل کرده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت گوشت مرغ حاصل زیان مرغداران در ماه‌های گذشته به دلیل کمبود نهاده در بازار است، تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که طی ماه‌های آینده شاهد افزایش قیمت گوشت قرمز نیز باشیم بنابراین باید از اکنون دامداران مورد حمایت قرار بگیرند.

رشیدی، اضافه کرد: بعد از پایان دوران قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا، تقاضا در بازار گوشت مرغ در حالی افزایش پیدا کرد که با کاهش تولید مواجه بودیم.

وی با تاکید بر اینکه می‌توان با حمایت از مرغداران و دامداران هزینه تولید آنها را کاهش دهیم، عنوان کرد: برای رسیدن به قیمت ۱۵ هزار تومانی مصوب گوشت مرغ لازم است تا از مرغدارن حمایت کنیم.

کد خبر: ۲۷٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha