۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
محدودیت خدمات شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان رفع شد
مدیر امور شعب بانک ملی استان زنجان:

محدودیت خدمات شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان رفع شد

زنجان- مدیر امور شعب بانک ملی استان زنجان گفت: مشکلات ایجاد شده در شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان به دلیل اختلال سیستمی بوده که این نقص با تلاش متخصصان انفورماتیک مرتفع شده و هم‌اکنون هیچگونه محدودیتی در ارائه خدمات وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از بانک ملی زنجان، سید احمد طاهری، گفت: به دنبال شایعه منتشر شده در فضای مجازی در خصوص عدم فعالیت شعبه کارگشایی بانک ملی اداره امور شعب استان زنجان به اطلاع مردم استان می رساند مشکلات ایجاد شده به دلیل اختلال سیستمی بوده  است.

وی اظهار کرد: با تلاش متخصصان انفورماتیک این بانک نقص سیستم مرتفع و در حال حاضر هیچ گونه محدودیتی از بابت ارائه خدمات وجود ندارد.

مدیر امور شعب بانک ملی استان زنجان، گفت: تمام فعالیت شعب بانک ملی استان و همچنین شعبه کارگشایی با قدرت تمام در حال انجام می باشد. 

طاهری تاکید کرد: مردم به اخبار فاقد منبع رسمی توجه نکنند و پاسخ سوالات احتمالی خود را از سرپرستی این بانک در استان پیگیری کنند. 

وی افزود: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی همه همکاران بانک ملی استان،پس از این شاهد چنین پیش آمدهایی نباشیم و با افزایش توان و ظرفیت های موجود بتوانیم با کیفیت و سرعت عمل مضاعف،به مشتریان بانک ملی استان ارائه خدمات  بدهیم. 

کد خبر: ۲۶٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha