۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
تداوم ۴ ساله خسارت مالی هنگفت شرکت هواپیمایی الاتحاد

تداوم ۴ ساله خسارت مالی هنگفت شرکت هواپیمایی الاتحاد

شرکت هواپیمایی الاتحاد ۴ سال پی در پی است که با خسارت مالی هنگفت مواجه است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، در حالی که شرکت هواپیمایی امارات برای چهارمین سال پی در پی با خسارت زیاد مواجه می‌شود، بدهی‌های هنگفت آن هم مزید بر علت شده و آن را در شرایط دشواری قرار داده است.  

به نوشته مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی امارات (ایماسک)، شرکت هواپیمایی الاتحاد امارات که برای چهارمین سال پی در پی، دچار ضرر و زیان شدید شده است، با خطر ورشکستگی روبروست. آن هم در حالی که به سبب بدهی‌های هنگفت در سطح بین المللی تحت پیگرد قرار گرفته است و این موضوع پیچیدگی شرایط ناشی از شیوع کرونا را تشدید می‌کند.

هنوز سه ماه از اعلام خسارت این شرکت به ارزش ۸۷۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹، آن هم برای چهارمین سال پی در پی نمی‌گذرد که برخی اسناد قانونی نشان می‌دهد دادگاهی در نیویورک این شرکت را احضار کرده است تا هفتم ژوئیه آینده برای تعیین سرنوشت بدهی‌های این شرکت به ارزش ۱.۲ میلیارد دلار در دادگاه حضور یابد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، این دادگاه دیروز یادداشت احضار شرکت خدمات مالی فیچ ریتینگز را نیز ارسال کرده است.

برخی شرکت‌های وابسته به این شرکت هواپیمایی که الاتحاد از مدتی پیش، وارد شراکت با آن‌ها شد، ورشکسته شدند. به طوری که بر اساس بیانیه این شرکت در مارس ۲۰۲۰، خسارت شرکت هواپیمایی الاتحاد طی چهار سال اخیر به ۴.۶۷ میلیارد دلار رسید.

کد خبر: ۲۶٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha