۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
افزایش سرمایه شرکت «آذر آب» از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها مشکلی را حل نمی کند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی:

افزایش سرمایه شرکت «آذر آب» از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها مشکلی را حل نمی کند

اراک- معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی سهامدار مناسبی برای«آذر آب» نیست، گفت: افزایش سرمایه شرکت «آذر آب» از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها مشکلی را حل نمی کند.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید فرخی عصر دوشنبه با همراهی حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری و جمعی از مسئولان اجرایی و قضائی استان مرکزی در نشستی با مسئولان و کارگران شرکت آذر آب اراک اظهار داشت: آذر آب یکی از بزرگترین بدهکاران به سازمان تأمین اجتماعی در سطح استان و کشور محسوب می‌شود در صورتی که مشکلات این شرکت قابل حل هستند.

فرخی با اشاره به اینکه استان مرکزی از لحاظ صنعت به جز مشکلاتی که گریبانگیر سه کارخانه بزرگ این استان است با معضل خاصی روبرو نیست افزود: تعداد پروانه‌های بهره‌برداری و جواز تأسیس در سه ماهه نخست سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته و تحریم سبب شده فرصت تولید در داخل بیش از پیش فراهم شود.

وی عنوان داشت: رأی مدیر عامل سابق آذر آب برای خروج این شرکت از بحران حیاتی است گفت: سعی کشور بر کمک به آذر آب است، اما این شرکت هم باید در موضوع محصولات و قیمت، رقابتی عمل کند.

معاون استاندار مرکزی با بیان اینکه نگاه به تولید باید در رأس امور سهامداران باشد گفت: وقتی تولید از نگاه سهامداران در رده دوم قرار می‌گیرد مشکلات ایجاد می‌شود.

فرخی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی سهامدار مناسبی برای آذر آب نیست، عنوان داشت: افزایش سرمایه شرکت آذر آب از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها کمکی به حل موضوع نمی‌کند و در این راستا از سوی سهامدار و هیأت مدیره شرکت موضوع افزایش سرمایه را از محل آورده سهامدار و تجدید ارزیابی دارایی‌ها مطرح شده است.

کد خبر: ۲۶٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha