۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
اصناف خوزستان متضرر شده‌اند/ ضرورت توقف تشکیل پرونده برای اصناف
دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز:

اصناف خوزستان متضرر شده‌اند/ ضرورت توقف تشکیل پرونده برای اصناف

اهواز - دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز گفت: اصناف خوزستان در برابر بحران‌ها و رخدادهای اقتصادی حق افزایش قیمت ندارند و غالبا متضرر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار بازار، ابوالقاسم کوره چینی صبح شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان در سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در هر بحران و اتفاقی که در کشور رخ می دهد، اعلام می‌کند اصناف اجازه افزایش قیمت را ندارند و با آن‌ها برخورد می شود این در حالی است که قیمت مواد اولیه و بخش های مختلف افزایش می یابد و با این شرایط اصناف متضرر می‌شوند و تشکیل پرونده‌های تخلف نیز بر اصناف فشار بیشتری وارد می‌کند.

وی گفت: با افزایش قیمت حمل و نقل و اصلاح قیمت بنزین، اصناف به دلیل اینکه امکان افزایش قیمت نداشتند، متضرر شده‌اند و با تشکیل پرونده‌های تخلف شرایط برای فعالیت آنها سخت‌تر شده است.

کوره چینی بیان کرد: به عنوان مثال از زمان اصلاح قیمت بنزین تاکنون ۱۰۰ پرونده تخلف برای دفاتر تاکسی تلفنی در سطح خوزستان تشکیل شده که خواستار توقف اجرایی شدن این تشکیل پرونده ها هستیم.

دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز ادامه داد: اگر روند تشکیل پرونده برای اصناف به همین گونه ادامه یابد در آینده‌ای نزدیک دچار مشکلات عدیده ای در بخش اصناف و بخش خصوصی خواهیم شد.

کد خبر: ۲٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha