۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
زیرساخت‌های بورس جوابگوی متقاضیان نیست
رییس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با بازار:

زیرساخت‌های بورس جوابگوی متقاضیان نیست

رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به حضور گسترده مردم و انتقال سرمایه به بازار بورس، ضرورت دارد تا به سرعت زیر ساخت‌های فعلی این بازار که جوابگوی متقاضیان نیست، تقویت شود.

محمدرضا رضایی‌کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های مناسب در بازار بورس، گفت: مسئولان اجرایی نباید به هیچ وجه بازار بورس را به حال خود رها کنند.

وی با بیان اینکه بازار بورس باید به درستی مدیریت شود، تاکید کرد: تقاضا داریم مسؤلان بازار بورس، به مردم مشاوره بدهند و این بازار را در مسیر صحیح خود کنترل کنند چرا که اگر این بازار رها شود برخی سهام‌ها چند برابر قیمت واقعی خود عرضه خواهد شد که این امر می‌تواند مردم را دچار اشتباه و متضرر کند.

رییس کمیسیون عمران مجلس اظهارداشت: بدون شک بازار سرمایه و بورس حائز فرصت‌های خوبی در مسائل اقتصادی است و با این حال نباید از تهدیدات احتمالی هم غافل شد و باید این موارد را مدیریت کرد که به اعتقاد بنده تقویت زیرساخت‌های این بازار امری ضروریست.

رضایی کوچی بیان داشت: با توجه به حضور گسترده مردم و انتقال سرمایه به بازاربورس، ضرورت دارد تا به سرعت زیر ساخت‌های فعلی این بازار که جوابگوی متقاضیان نیست، تقویت شود.

رییس کمیسیون عمران بابیان اینکه باید از فرصت بازار بورس استفاده کنیم و هر گونه تهدیدات این بازار هم باید مدیریت شود. تصریح کرد: حرکت سرمایه به سمت بازار بورس می‌تواند تحولی بزرگ در نظام اقتصادی ما ایجاد کند که باید این فرصت را به خوبی مدیریت کرد.

کد خبر: ۲۶٬۸۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha