۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
۳۷ واحد تولیدی جدید در خراسان رضوی مجوز فعالیت گرفت

۳۷ واحد تولیدی جدید در خراسان رضوی مجوز فعالیت گرفت

مشهد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۳۷ واحد تولیدی جدید این استان در نشست کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک مجوز استقرار و صدور پروانه بهره‌برداری دریافت کرد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان اظهار کرد: در این نشست مشکلات ۵۸ واحد تولیدی در حال سرمایه‌گذاری استان مورد رسیدگی قرار گرفت که پس از بررسی لازم با استقرار و دریافت پروانه بهره‌برداری ۳۷ واحد موافقت شد.

وی ادامه داد: در این نشست ۱۱ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی به دلیل نیاز به کار کارشناسی بیشتر و عدم مطابقت با ضوابط کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک از دستور کار خارج و پرونده‌هایی که نیاز به کارشناسی داشت به جلسات بعدی موکول گردید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: همچنین در این نشست با ۱۰ پرونده به دلایل مسائل زیست محیطی و مشکلات بعدی مخالفت شد.

براساس ماده ۱۱ قانون هوای پاک، هرگونه احداث، توسعه، تغییر خط تولید واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی مستلزم رعایت مقررات ابلاغی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست است و این سازمان موظف است حداکثر ظرف یک ماه به استعلام‌های درخواست جواز تاسیس و بهره‌برداری پاسخ دهد و در صورت عدم موافقت آن سازمان، دلایل آن را به استعلام کننده به صورت کتبی ارایه کند و عدم پاسخ در مدت یاد شده به منزله تایید است.

کد خبر: ۲۶٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha