۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
اردبیل پایلوت اقامتگاه‌های کشور معرفی شد/ گردشگری محور توسعه اقتصادی اردبیل
رئیس جامعه هتلداران کشور:

اردبیل پایلوت اقامتگاه‌های کشور معرفی شد/ گردشگری محور توسعه اقتصادی اردبیل

اردبیل - رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: استان اردبیل با توجه به جاذبه‌های گردشگری پایلوت اقامتگاه‌های کشور مطرح و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، جمشید حمزه‌زاده بعد از ظهر یکشنبه در مراسم راه‌اندازی کانون گردشگری در خانه ارشادی اردبیل اظهار کرد: این اقامتگاه‌ها فضا و بستر خوبی را برای حضور مقطعی گردشگران و مسافران به وجود آوره تا با هزینه‌ای کمتر خدمات مطلوبی به آنها ارائه کند.

وی یکی از محورهای اصلی تحول اقتصادی در استان اردبیل را بحث رونق گردشگری توصیف و خاطرنشان کرد: هرچند در چهار ماه گذشته با شیوع کرونا فعالان صنعت گردشگری دچار ضرر و زیان شدند اما به آینده متحول این صنعت پردرآمد امیدواریم.

رئیس جامعه هتلداران کشور حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی صنعت گردشگری را ضروری خواند و بیان کرد: اگر این حمایت‌ها و همراهی‌ها انجام نشود فضای دلسردی شکل گرفته و سرمایه‌گذاران ترغیب به فعالیت‌های حاشیه‌ای فارغ از توسعه صنعت گردشگری خواهند شد.

حمزه‌زاده گفت: با شکل‌گیری کانون و انجمن گردشگری و حضور نهادهای غیرمردمی در ساماندهی این فعالیت‌ها انتظار می‌رود در پساکرونا گردشگری یک تحول جدی و اساسی پیدا کرده و بتوانیم اهداف اثربخش و کارآمدی را در این زمینه دنبال کنیم.

وی تنوع جاذبه‌های گردشگری را در استان اردبیل یادآور شد و بیان کرد: به راحتی نمی‌توان از این ظرفیت عظیم گذشت بلکه با یک برنامه‌ریزی منسجم می‌توان اقدامات موثر و مفیدی را در تقویت صنعت گردشگری درسال جهش تولید در پیش گرفت.

رئیس جامعه هتلداران کشور تصریح کرد: بعد از مشهد بیشترین هتل و اقامتگاه رسمی در این استان قرار دارد که سرعین قطب اصلی فعالیت مجموعه‌های اقامتی و پذیرایی است که توان نگهداشت گردشگران بی‌شمار و افزایش مدت ماندگاری را به خوبی فراهم کرده است.

کد خبر: ۲۶٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha