۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
احتمال تجدید نظر در فعالیت بازار تهران و پاساژ علاالدین
استاندار تهران اعلام کرد؛

احتمال تجدید نظر در فعالیت بازار تهران و پاساژ علاالدین

تهران- استاندار تهران با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: برای ادامه فعالیت مراکزی مثل بازار تهران و پاساژ علاالدین در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل ها تجدید نظر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی ظهر یک شنبه در ارتباط تصویری با جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از محل استانداری تهران، با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن و مراکز تجاری از خط قرمزها محسوب می شود،  اظهار داشت: یکی از موارد مهم در ایام کرونایی نظارت بر فعالیت ها است که در این زمینه با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته سامانه نظارت های مردمی از هفته جاری راه اندازی خواهد شد.

محسنی بندپی بیان داشت: بیش از ۹۰ درصد مسافران در مترو از ماسک استفاده می کنند و حجم زیاد موجود در حمل و نقل عمومی سبب عدم رعایت فاصله اجتماعی می شود.

وی در ادامه گفت: سامانه نظارت‌های مردمی در ارتباط با نحوه نظارت بر فعالیت‌های مختلف در شرایط کرونا این هفته در استان تهران راه اندازی می‌شود و در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در فضاهای باز با مشکل مواجه نیستیم اما در مراکزی مثل بازار تهران و پاساژ علاالدین در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل ها برای ادامه فعالیت آنها تجدید نظر خواهیم کرد.

استاندار تهران در خصوص فعالیت شهربازی ها نیز عنوان داشت: مشکل ما در فضاهای بسته است و که باید فاصله اجتماعی یک و نیم تا دو متری رعایت شود .

کد خبر: ۲۶٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha