۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
سرمایه‌گذاری ۱۶ میلیارد ریالی در واحد تولیدی قند و شکر شاهرود/ ۲۲۳ نفر مشغول به کار شدند
رئیس سازمان صمت سمنان:

سرمایه‌گذاری ۱۶ میلیارد ریالی در واحد تولیدی قند و شکر شاهرود/ ۲۲۳ نفر مشغول به کار شدند

شاهرود- تشنه دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۶ میلیارد ریالی بخش خصوصی در یک واحد تولیدی قند و شکر در شاهرود گفت: ۲۲۳ نفر در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه یک واحد تولیدی قند و شکر در شاهرود با سرمایه ثابت ۱۶ میلیارد و ۸۷۲ میلیون ریال و ۲۲۳ نفر نیروی کار در حال فعالیت است، اظهار داشت: مشکلات مالی و نقدینگی این واحد تولیدی موردبررسی کارگروه رفع موانع تولید قرار گرفت و به‌زودی تسهیلات موردنیاز آن‌ها پرداخت خواهد شد.

وی بابیان اینکه با پرداخت این تسهیلات میزان اشتغال موجود در این واحد تولیدی به ۲۶۰ نفر افزایش می‌یابد، افزود: ۳۰ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال سرمایه در گردش کارخانه قند و شکر شاهرود است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه چغندرقند داخلی و شکر خام خارجی از مواد اولیه اصلی این واحد تولیدی هستند، تصریح کرد: تولید قند به میزان ۵۴ هزار و ۷۵۰ تن و تولید قند و شکر از تصفیه شکر خام به میزان ۱۷۱ هزار و ۵۵۰ تن ظرفیت اسمی این واحد تولیدی است.

تشنه دل با تأکید بر اینکه این واحد تولیدی سالانه سه میلیون مترمکعب آب مصرف می‌کند، یادآور شد: تأمین مواد اولیه به میزان کافی و کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مشکلات این واحد تولیدی است که به‌زودی رفع می‌شود.

کد خبر: ۲۶٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha