۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
پیش‌بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان سمنان/ خرید تضمینی ادامه دارد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

پیش‌بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان سمنان/ خرید تضمینی ادامه دارد

سمنان- میرعماد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه خرید تضمینی گندم همچنان در این استان ادامه دارد، گفت: پیش‌بینی می‌شود ۹۰ هزار تن گندم مصرفی از کشاورزان استان خریداری شود.

سید حسن میرعماد در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه عملیات برداشت گندم در گرمسار به پایان رسید، اظهار داشت: خرید تضمینی گندم از ۱۱ خردادماه در گرمسار آغاز شد و تاکنون ۱۸ هزار تن گندم خوراکی و بذری در این شهرستان خریداری‌شده است.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری برای وصول به‌موقع مطالبات کشاورزان تصریح کرد: سه مرکز خرید در  گرمسار و بخش ایوانکی مستقر است و خرید همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه در سال جاری ۲۸ مرکز خرید گندم در سطح استان ساماندهی شده و آماده دریافت گندم از کشاورزان هستند، افزود: سال گذشته قیمت مصوب خرید یک هزار و ۷۰۰ تومان بود که در سال جاری این رقم به دو هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت.

میرعماد با اشاره به اینکه میامی بیشترین سهم را در میزان تولید و تحویل گندم در سطح استان دارد، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۸۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان سمنان خریداری‌شده و در سال جاری با توجه به شرایط آب و هوایی مطلوب و افزایش سطح زیر کشت پیش‌بینی می‌شود ۹۰ هزار تن گندم مصرفی از کشاورزان استان خریداری شود.

کد خبر: ۲۶٬۵۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha